مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-12سياسي

یوسفی: بازار مسکن از «افتخارات آخوندی» رنج می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در ارتباط زنده تلفنی با برنامه حجره رادیو گفتگو، - امروز دچار مشکل مسکن هستیم، چون در شش سال مدیریتِ آخوندی، افتخار وزیر این بود که در حوزه مدیریت خود حتی یک واحد مسکن هم نساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در ارتباط زنده تلفنی با برنامه حجره رادیو گفتگو، با اشاره به ارتباط 176 شغل به بازار مسکن گفت: اگر در حوزه مسکن رونق صورت گیرد، اقتصاد جهش خواهد کرد و کمک می کند از رکود فاصله بگیریم.

وی با بیان این مطلب به تشریح طرح جهش تولید مسکن پرداخت و گفت: اولویت مجلس یازدهم ورود به موضوعاتی بود که برای مردم در بعد اقتصادی دغدغه بود.

یوسفی با اشاره به اینکه رهن و اجاره مسکن برای گروهی از مردم آرزو شده است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است طرحی دو فوریتی برای ریل گذاری حوزه اجرای دولت ها به تصویب برسانیم، اگر در حوزه مسکن و معیشت نباشد، پس کدام حوزه را باید پوشش دهد؟!وی با بیان اینکه روال معمول تصویب طرح ها 7 ماه به طول می انجامد، گفت: این طرح ها برای اجرا مشکل مردم را در کوتاه مدت حل و فصل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی: بازار مسکن از «افتخارات آخوندی» رنج می برد

یوسفی: بازار مسکن از «افتخارات آخوندی» رنج می برد