مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-12اقتصادي

پلاک کوبی بیش از 501 هزار رأس دام در همدان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پلاک کوبی و هویت دار شدن 501 هزار رأس دام در استان خبر داد و گفت: تا نیمه مهر امسال 501 هزار رأس دام سبک و سنگین در استان همدان پلاک کوبی شدند.

- ایسنا/همدان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پلاک کوبی و هویت دار شدن 501 هزار رأس دام در استان خبر داد و گفت: تا نیمه مهر امسال 501 هزار رأس دام سبک و سنگین در استان همدان پلاک کوبی شدند.

علی دولو در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه طرح هویت گذاری دام استان در راستای بهبود نظام آمار و اطلاعات دام موجود، کنترل تردد دام و تعیین و تهیه سیستم های پرورش و اصلاح نژاد دام، بهداشت و واکسیناسیون، بیمه دام و جلوگیری از قاچاق دام انجام می شود، اظهار کرد: از ابتدای آغاز این طرح در استان همدان 382 هزار رأس دام سبک و 119 هزار رأس دام سنگین پلاک کوبی شده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان بیش از یک میلیون و 730 هزار رأس دام وجود دارد، تصریح کرد: در استان همدان یک میلیون و 345 هزار و 518 رأس دام سبک و 384 هزار و 786 رأس دام سنگین وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به آمار واقعی دام زیربنای کار اقتصادی در تولیدات دامی است، خاطرنشان کرد: بررسی دقیق میزان بهره وری در تولید محصولات دامی و برنامه ریزی در راستای افزایش آن، کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک کوبی بیش از 501 هزار رأس دام در همدان

پلاک کوبی بیش از 501 هزار رأس دام در همدان