مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-12سياسي

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در زنجان


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر با توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در بین گروه های هدف اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر با توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در بین گروه های هدف اجرا می شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (21 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون کمک های مومنانه در دو مرحله انجام شده است، اظهار کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان در کنار سایر دستگاه های مربوطه و با کمک مردم خیر و نوع دوست، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بسته های کمک مومنانه شامل کمک معیشتی و بسته های لوازم التحریر است، تصریح کرد: 10 هزار پرس غذای گرم با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در این بازه زمانی در شهرستان های مختلف پخت و در بین مردم توزیع می شود.

طهماسبی با بیان اینکه از اولین روزهای اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان، خیران، موکب ها و هیئت های مذهبی کمک های چشم گیری به گروه های هدف داشتند، خاطرنشان کرد: در راستای کمک به مدافعان سلامت، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی با برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در زنجان

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در زنجان