مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-12اجتماعي

طرح ملی پوشش نوآموزان پیش دبستانی در قالب آموزش های مجازی اجرا می شود


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با هفته کودک طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان پیش دبستانی استان در قالب آموزش های مجازی اجرا می شود.

- صدیقه عبداللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت و ضرورت نقش دوره پیش دبستانی، گفت: اساس شخصیت فرد در دوره پیش ‏دبستانی شکل می‏ گیرد و این دوره در ایجاد بستر نگرشی، ارزشی در رشد مهارت های زبانی و اجتماعی کودکان نقش کلیدی و اساسی دارد.

وی عنوان کرد: دوره پیش دبستانی منشاء این دوره برای کودکان تحولات جسمی ذهنی عاطفی و اجتماعی است، لذا ارائه آموزش های اثربخش در این دوران برای رشد بعدی کودک بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دوره پیش دبستانی پیش نیازهای ورود به دوره دبستان را فراهم  می نماید؛ خاطرنشان کرد: این دوره به متخصصان سنجش استعدادها و توانایی‏ های تحصیلی کودکان اجازه می‏ دهد به موقع توانایی ‏ها و ناتوانی های ذهنی و میزان آمادگی کودکان را برای حضور در آموزش‏ های دبستانی مورد سنجش قرار دهند و زمینه تسلط بر زبان رسمی کشور را برای  کودکان بویژه در مناطق دو زبانه فراهم می نماید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان به وضعیت پوشش نوآموزان در سال تحصیلی 98-99 اشاره کرد و گفت: سال گذشته حدود 93 درصد نوآموزان استان یعنی 26 هزار و 342 نفر دوره پیش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی پوشش نوآموزان پیش دبستانی در قالب آموزش های مجازی اجرا می شود

طرح ملی پوشش نوآموزان پیش دبستانی در قالب آموزش های مجازی اجرا می شود