مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-12اقتصادي

ارتقای کالای ایرانی با فرصت سازی صنعتگران از تحریم ها


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان می بایست با روحیه جهادی و اصلاح فرایندها، بازسازی و نوسازی خطوط تولید و استفاده از فناوری های نوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید مسعود خاتمی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان به مناسبت روز ملی استاندارد پیامی را خطاب به فعالان اقتصادی استان و کشور منتشر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: علامت استاندارد اطمینان خاطری برای مصرف کنندگان در خصوص تولید کالای با کیفیت است که با پیشرفت علم و فناوری در دنیای امروز انتظار هم تولید کالای باکیفیت در سطح جهانی است.

خاتمی در ادامه تأکید کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان می بایست با روحیه جهادی و اصلاح فرایندها، بازسازی و نوسازی خطوط تولید و استفاده از فناوری های نوین، تهدید تحریم را به فرصتی برای ارتقای کالای ایرانی قرار داده تا به دوست و دشمن بفهمانند که ایران و ایرانی می تواند به مشکلات فایق آید.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان این پیام تصریح کرده است: این روز را به همه فعالین این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت هدایت و رهبری امام خامنه ای مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کالای ایرانی با فرصت سازی صنعتگران از تحریم ها

ارتقای کالای ایرانی با فرصت سازی صنعتگران از تحریم ها