مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-12اقتصادي

دولت سهم خود از کرایه اتوبوس را نمی پردازد/3500 اتوبوس فرسوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود ترفع درباره وضعیت شرکت های خصوصی اتوبوسرانی اظهارداشت: یک سوم کرایه حمل و نقل عمومی توسط شهروندان، - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه دولت سهم خود از کرایه اتوبوس را نمی پردازد، گفت: 3500 اتوبوس پایتخت فرسوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود ترفع درباره وضعیت شرکت های خصوصی اتوبوسرانی اظهارداشت: یک سوم کرایه حمل و نقل عمومی توسط شهروندان، یک سوم توسط شهرداری تهران و یک سوم آن نیز باید توسط دولت تأمین شود، ولی دولت بیش از 10 سال است که به جز یکی دو مرتبه که ارقام کوچکی در سنوات گذشته پرداخته، سهم یک سومی خود را پرداخت نکرده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود این، شهرداری تهران پایِ کار ناوگان اتوبوسرانی ایستاده است و با افزایش بودجه شرکت، کل سهم دولت و بخشی از سهم مردم را نیز بر عهده گرفته است، اظهار کرد: اِعمال تحریم های ظالمانه بر واردات و قیمت قطعات اتوبوس و هزینه های پشتیبانی تعمیرات و نگهداری به شدت تأثیر گذاشته و افزایش پی در پی نرخ ارز، باعث ازدیاد پیاپی قیمت قطعات و هزینه های پشتیبانی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه علاوه بر محدودیت های ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان، در حال مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سهم خود از کرایه اتوبوس را نمی پردازد/3500 اتوبوس فرسوده است

دولت سهم خود از کرایه اتوبوس را نمی پردازد/3500 اتوبوس فرسوده است