مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-12سياسي

بازخوانی مصاحبه شهید محمد بلباسی در مورد رسالت رسانه ها


شهید محمد بلباسی، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای استان مازندران بود که 17 اردیبهشت سال 95 در خان طومان به شهادت رسید.

- شهید محمد بلباسی، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای استان مازندران بود که 17 اردیبهشت سال 95 در خان طومان به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته سپاه کربلا استان مازندران در پی بازگشت پیکر مطهر چهار شهید خونین کفن مدافع حرم مازندران در خان طومان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه، شناسایی هویت پیکرهای شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر از شهدای مازندرانی خانطومان پس از گذشت چهار سال از طریق تطبیق نمونه DNA به طور رسمی اعلام شد.

شهید محمد بلباسی که مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای استان مازندران بود با خبرنگار ایسنای مازندران در هفته پایانی اسفند ماه سال 95 در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جریان اردوهای راهیان نور گفت وگویی انجام داده است که این مصاحبه را بازنشر می کنیم.

این شهید مدافع حرم می گوید: انعکاس زحمات مسئولان در اردوهای راهیان نور از سوی خبرنگاران که تا ساعات پایانی شب در حال انتشار اخبار هستند ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی مصاحبه شهید محمد بلباسی در مورد رسالت رسانه ها

بازخوانی مصاحبه شهید محمد بلباسی در مورد رسالت رسانه ها