مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-12بين الملل

بندر بن سلطان: فلسطینی ها اولین قربانیان شکست های رهبرانشان هستند


سفیر سابق عربستان در واشنگتن در توجیه اظهارات سابقش مدعی احترام به مردم فلسطین شد و گفت: مردم فلسطین اولین قربانیان شکست های رهبرانشان هستند.

- سفیر سابق عربستان در واشنگتن در توجیه اظهارات سابقش مدعی احترام به مردم فلسطین شد و گفت: "مردم فلسطین اولین قربانیان شکست های رهبرانشان هستند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، بندر بن سلطان، سفیر سابق عربستان سعودی در واشنگن بعد از انتقاداتی که از رهبران فلسطین داشت، در توییتی نوشت: اجازه نمی دهم آنچه که طی روزهای گذشته مطرح کردم، بر اساس قصد و غرض افراد بد نیت تفسیر شود.

وی مدعی شد: به مردم فلسطین احترام می گذارم و در مصاحبه هایم چندین بار بر این مساله تاکید کرده ام، آنها برادران و خواهران ما هستند.

بندر بن سلطان گفت: متاسفانه، آنها اولین طرف های آسیب دیده از شکست های رهبرانشان هستند.

پیشتر بندر بن سلطان در مصاحبه با العربیه رهبری فلسطین را به از دست دادن تمامی فرصت ها برای پایان دادن به نزاع با رژیم صهیونیستی متهم کرد.

در مقابل، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ساف ضمن بازنشر کردن بخش اول مصاحبه سفیر پیشین عربستان در واشنگتن و رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان با شبکه العربیه تاکید کرد، کسی که حقیقت موثق و ثابت شده را ارائه می کند، نیازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر بن سلطان: فلسطینی ها اولین قربانیان شکست های رهبرانشان هستند

بندر بن سلطان: فلسطینی ها اولین قربانیان شکست های رهبرانشان هستند