مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-12اقتصادي

ثبت بیش از 45 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه


مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه نیمه اول امسال بیش از 45 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه ثبت شده، - ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه نیمه اول امسال بیش از 45 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه ثبت شده، گفت: از این میزان برای سرمایه گذاری حدود 33 هزار میلیارد ریال مجوز صادر شده است.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، تعداد درخواست های سرمایه گذاری که در نیمه اول امسال در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری استان ثبت شده را 1543 مورد با سرمایه گذاری بیش از 45 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با تحقق این میزان سرمایه گذاری برای 19 هزار و 388 نفر شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد درخواست های سرمایه گذاری با سهم 767 مورد مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت و 595 مورد مربوط به حوزه کشاورزی بوده است.

همچنین 170 درخواست در حوزه خدمات و یازده درخواست نیز در بخش زیرساخت داشتیم.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه درباره درخواست هایی که مجوزهای لازم را اخذ کرده اند نیز عنوان کرد: از 1543 درخواستی که داشتیم تاکنون برای 960 مورد مجوز صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 45 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه

ثبت بیش از 45 هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه گذاری در کرمانشاه