مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-12بين الملل

ذوق زدگی روزنامه صهیونیستی از سخنان شاهزاده سعودی


یک روزنامه صهیونیستی از سخنان ضد فلسطینی شاهزاده سعودی استقبال و اعلام کرد که عربستان باید به آغوش اسراییلی ها پناه ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عربی 21، روزنامه صهیونیستی معاریو، در گزارشی ذوق زدگی خود را از سخنان اخیر بندر بن سلطان دبیر سابق شورای امنیت ملی سعودی و سفیر این کشور در آمریکا نشان داد.

بندر بن سلطان به تازگی در گفتگو با العربیه ادعا کرده که پیشرفت در حل مسئله فلسطین با توجه به وجود رهبران ناسپاس و بی وفای کنونی آن، بسیار دشوار خواهد بود! وی مدعی شد: عدم وفاداری رهبران فلسطین که اکنون آن را با صدا و تصویر مشاهده کرده ایم، تأثیری در علقه ما به آرمان مردم فلسطین نخواهد داشت، اما با این وجود اعتماد به آنها دشوار است و با حضور آنها دیگر سخت است کاری برای فلسطین انجام دهیم.

وی همچنین گفته است که برخی کشورهای منطقه مانند ایران و ترکیه اعلام کرده اند که به آرمان فلسطین خدمت می کنند و قضیه فلسطین برای آنها اولویت دارد و رهبران فلسطین اکنون تهران و آنکارا را مهم تر از ریاض، کویت، ابوظبی، عمان، مسقط، قاهره و منامه می دانند .

بندر بن سلطان همچنین گفت: ما در یک دوره متفاوت زندگی می کنیم و وظیفه رهبران و حاکمان ما حفظ امنیت ملی، منافع اقتصادی و اجتماعی مردم ما و رفاه آنها است و ما در دریای مواج اطراف خود زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زدگی روزنامه صهیونیستی از سخنان شاهزاده سعودی

ذوق زدگی روزنامه صهیونیستی از سخنان شاهزاده سعودی