مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-12پزشكي

نقش بیماری های غیرواگیر در میزان مرگ ومیر کووید-19


رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: براساس تحقیقات انجام شده، 60 درصد مرگ و میرها در کووید- 19 یک عامل خطر بیماری های غیرواگیر دارند و 30 درصد مرگ ها در کووید- 19 بر اثر بیماری های غیرواگیر رخ می دهند و ما باید توجه ویژه ای .

- رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: براساس تحقیقات انجام شده، 60 درصد مرگ و میرها در کووید- 19 یک عامل خطر بیماری های غیرواگیر دارند و 30 درصد مرگ ها در کووید- 19 بر اثر بیماری های غیرواگیر رخ می دهند و ما باید توجه ویژه ای به این بیماری ها داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران که همزمان با افتتاح سالن مدافعان سلامت برگزار شد، دکتر محمدعلی صحراییان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم را یکی از ستون های پژوهشی دانشگاه دانست و گفت: بسیاری از امتیازهای دانشگاه از سوی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم کسب شده است.

وی گفت: حدود 100 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه داریم ولی داستان موفقیت برای همه آنها اتفاق نمی افتد.

در واقع رمز موفقیت این مرکز ناشی از نگاه چند رشته ای، رویکرد حل مسئله و پاسخ به نیازهای کشور، ایجاد مراکز فن آور و همکاری با صنعت و مراکز خیریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بیماری های غیرواگیر در میزان مرگ ومیر کووید-19

نقش بیماری های غیرواگیر در میزان مرگ ومیر کووید-19