مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-12اقتصادي

انسداد 10 حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران و پردیس


مدیر امور منابع آب تهران و پردیس گفت: در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی طی هفته گذشته 10 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، راما حبیبی، با تلاش کارشناسان حقوقی و واحد بازرسی و نظارت با اخذ دستور قضایی طی یک هفته گذشته 10 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در تهران و پردیس در مجموع به عمق 400 متر و با دبی 7 لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

وی با بیان اینکه امور منابع آب تهران و پردیس عمل به قانون احیا و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی را جزو اولویت های اصلی خود قرار داده و در جهت اجرای آن می کوشد، تصریح کرد: طی این مدت در بخش آب های سطحی، هفت مورد بررسی تصرفات غیرمجاز در بستر رودخانه ها انجام شد و در بخش آب های زیرزمینی نیز نسبت به نصب سه دستگاه کنتور حجمی هوشمند روی چاه های پروانه دار اقدام شد.

این مقام مسؤول با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ با دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار کرد: برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب، کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت موضوع، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 10 حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران و پردیس

انسداد 10 حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران و پردیس