مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-12سياسي

آقای وزیر! شلاق بر تنِ معلم راضی تان می کند؟!


مشکلات مالی و معیشتی و اقتصادی یا تأخیر در وعده ها را می توان به تحریم ها و سازمان برنامه و بودجه نسبت داد ولی شکایت و شلاق، جای توجیه باقی نمی گذارد جز ان که به این نتیجه برسیم که برای نشستن بر جای رجایی و باهنر در سال های پس از انقلاب و پرویز ناتل خانلری .

- مشکلات مالی و معیشتی و اقتصادی یا تأخیر در وعده ها را می توان به تحریم ها و سازمان برنامه و بودجه نسبت داد ولی شکایت و شلاق، جای توجیه باقی نمی گذارد جز ان که به این نتیجه برسیم که برای نشستن بر جای رجایی و باهنر در سال های پس از انقلاب و پرویز ناتل خانلری در سال های دور و قبل تر به ظرفیت هایی فراتر و آدم هایی بسا بزرگ تر نیاز است.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- خبرمحکومیت یک معلم به 45 ضربه شلاق و در پی شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاون او موجی از اعتراض و هم‌ دردی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته تا جایی که یک یا دو ضربه یا بیشتر را می خواهند تقبل کنند.

این یادداشت البته درباره رأی صادره نیست و چه بسا بر اساس قوانین موجود قاضی رأیی جز این نمی توانسته صادر کند و کاریکاتور یا طرح ترسیمی را مصداق اهانت یا تحقیر دانسته و مجازات آن هم در قانون مشخص باشد.

بحث بر سر کم‌تحملی آقای وزیر آموزش و پرورش و معاون اوست که به خاطر یک کاریکاتور شکایت کرده و حالا با موجی از انتقادات رو به رو شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر! شلاق بر تنِ معلم راضی تان می کند؟!

آقای وزیر! شلاق بر تنِ معلم راضی تان می کند؟!