مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-12سياسي

رییس مجلس شورای اسلامی از محل احداث فرودگاه چابهار بازدید کرد


رییس مجلس در نخستین برنامه کاری در سیستان و بلوچستان از محل احداث شهر فرودگاهی چابهار که در چند هفته گذشته محل مناقشه شده بود، بازدید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مجلس در نخستین برنامه کاری در سیستان و بلوچستان از محل احداث شهر فرودگاهی چابهار که در چند هفته گذشته محل مناقشه شده بود، بازدید کرد.

در بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از محل این شهر فرودگاهی، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توضیحاتی درباره روند احداث این شهر فرودگاهی به رییس مجلس ارائه داد.

محمد باقر قالیباف افزود: همه مصمم هستیم تا شهرفرودگاهی چابهار راه اندازی شود که دراین بندر کنار فرودگاه، راه آهن هم از اولویت های برنامه دولت و مجلس است.

روند احداث شهر فرودگاهی چابهار دوهفته ای است با کارشکنی های صورت گرفته متوقف شده است، هفته پیش تیمی از کمیسیون امنیت ملی مجلس و شورای عالی امنیت ملی از محل احداث این شهر فرودگاهی بازدید کرد و استاندار سیستان و بلوچستان هم قول داد روند احداث در یک هفته آینده از سر گرفته شود.

فاز اول شهر فرودگاهی چابهار با 1000 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع داخلی منطقه آزاد چابهار قرار است تا سال آینده وارد فاز بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس شورای اسلامی از محل احداث فرودگاه چابهار بازدید کرد

رییس مجلس شورای اسلامی از محل احداث فرودگاه چابهار بازدید کرد