مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-12اقتصادي

ضرورت تدوین استانداردها در زنجیره تامین واحدهای های بزرگ صنعتی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) با تدوین استانداردها، در زنجیره تأمین واحدهای بزرگ، می توانند کار خود را بهتر عملیاتی کنند.

- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) با تدوین استانداردها، در زنجیره تأمین واحدهای بزرگ، می توانند کار خود را بهتر عملیاتی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، محسن صالحی نیا در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با وزارت نیرو ضمن یادآوری توانمندی وزارت نیرو در زمینه ساخت نیروگاه، تصریح کرد: کشور در زمینه ساخت نیروگاه به توانمندی های بسیار خوبی دست یافته و حرف برای گفتن دارد.

صالحی نیا اضافه کرد: این تفاهم نامه در زمینه های مختلفی از جمله تدوین استانداردها، بسیاری از ظرفیت ها را می تواند فعال کند و مسلماً شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) با تدوین استانداردها، در زنجیره تأمین واحدهای بزرگ، می توانند کار خود را بهتر عملیاتی کنند مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به پیش بینی شرایط همکاری های آموزشی و تحقیقاتی در چارچوب این تفاهم نامه، ادامه داد: این موارد اقدام های خیلی خوب و متحولانه ای است که در این ارتباط می تواند بیشتر کمک کند و لازم است این زیرساخت ها را بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین استانداردها در زنجیره تامین واحدهای های بزرگ صنعتی

ضرورت تدوین استانداردها در زنجیره تامین واحدهای های بزرگ صنعتی