مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-12اقتصادي

مطالعات امکان سنجی احداث موزه در حاشیه تالاب میقان اراک آغاز شد


مدیرعامل موسسه زیست محیطی آوای درنای خاکستری استان مرکزی از آغاز مطالعات امکان سنجی احداث موزه تالاب در حاشیه تالاب میقان اراک توسط این موسسه خبر داد.

- محمود کلنگری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مطالعات امکان سنجی احداث موزه تالاب میقان توسط موسسه زیست محیطی آوای درنای خاکستری با همکاری شرکت املاح معدنی ایران آغاز شد.

وی تصریح کرد: تالاب میقان اراک یکی از زیستگاه های مهم پرندگان بین المللی است که هر ساله در فصول مختلف به ویژه پاییز پذیرای شمار زیادی از گونه های مختلف پرندگان به ویژه درناهای خاکستری است.

مدیرعامل موسسه زیست محیطی آوای درنای خاکستری استان مرکزی با بیان اینکه هر ساله حدود 30 هزار پرنده مهاجر از گونه های مختلف در فصل زمستان به تالاب میقان اراک سفر می کنند که جاذبه گردشگری بسیار زیبایی را به وجود آورده و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند، افزود: در فصل هایی که بارندگی رخ می دهد به دلیل نامناسب بودن جاده،  وضعیت بسیار بدی برای رفت و آمد گردشگران ایجاد می شود که احداث موزه یکی از راهکارهایی است که علاقمندان می توانند با حضور در آن از سختی ها و خطرات رفت وآمد در جاده به دور باشند.

کلنگری بیان داشت: موزه می تواند یک فضای آموزشی مناسب برای علاقمندان ایجاد کرده و به فرهنگ سازی حفظ و حراست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات امکان سنجی احداث موزه در حاشیه تالاب میقان اراک آغاز شد

مطالعات امکان سنجی احداث موزه در حاشیه تالاب میقان اراک آغاز شد