مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-12ورزشي

خانه های ورزش روستایی؛ فرصتی برای بانوان علاقه مند به ورزش


معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خانه های ورزش روستایی سه روز در هفته برای حضور بانوان اختصاص داده شده است.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خانه های ورزش روستایی سه روز در هفته برای حضور بانوان اختصاص داده شده است.

شهلا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ایجاد فرصت های ورزشی برای بانوان روستایی و خانه های ورزش روستایی، اظهار کرد: خانه های ورزش روستایی و تجهیز آن ها به امکانات ورزشی جهت توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاها و استفاده از فضاهای بلااستفاده موجود در روستاها است که می تواند نیازهای جوانان و بانوان روستایی را با بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند.

وی افزود: 148 خانه ورزش روستایی تاکنون در استان تجهیز شده است که همچنین به مدت 3 روز در هفته این خانه ها در اختیار بانوان قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه خانه های ورزش روستایی گام بلندی در توسعه ورزش در روستاها است، تصریح کرد: توسعه عدالت اجتماعی به خصوص عدالت ورزشی و توجه ویژه به بانوان در روستاها و مناطق محروم، ایجاد شور و نشاط در بین بانوان و کاهش آسیب های اجتماعی، از اهداف اختصاص دادن امکانات خانه های ورزش به بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ورزش روستایی؛ فرصتی برای بانوان علاقه مند به ورزش

خانه های ورزش روستایی؛ فرصتی برای بانوان علاقه مند به ورزش