مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-12بين الملل

سعد الحریری: طرح فرانسه تنها و آخرین فرصت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعد الحریری نخست وزیر اسبق لبنان و رییس جریان المستقبل که هفته گذشته برای دور جدید نخست وزیری اعلام آمادگی کرد، - نخست وزیر پیشین لبنان پس از دیدار با رییس جمهور این کشور، طرح پیشنهادی فرانسه را آخرین و تنها فرصت برای نجات لبنان خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سعد الحریری نخست وزیر اسبق لبنان و رییس جریان المستقبل که هفته گذشته برای دور جدید نخست وزیری اعلام آمادگی کرد، امروز (دوشنبه) با میشل عون رییس جمهور این کشور در کاخ بعبدا دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان ان ان ای ، الحریری پس از دیدار با عون گفت: طرح امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه تنها و آخرین فرصت باقی مانده برای توقف فروپاشی لبنان و بازسازی بیروت است، همه این را می دانند و آگاهند که وقتی نداریم تا بخواهیم آن را برای جدال های سیاسی از دست بدهیم.

وی افزود، به اطلاع رییس جمهور رسانده که هیأتی ارتباط با تمام گروه های سیاسی می فرستد تا اطمینان پیدا کند که آن ها به تمام بند های طرح فرانسه متعهد هستند.

الحریری تأکید کرد: بر بیداری احزاب سیاسی تکیه دارم، مواضع من با رییس جمهور یکی است و همین موضوع مرا تشویق می کند تا با این ابتکار عمل (طرح فرانسه) جلو بروم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعد الحریری: طرح فرانسه تنها و آخرین فرصت است

سعد الحریری: طرح فرانسه تنها و آخرین فرصت است