مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-12اجتماعي

وضعیت هوای بندرعباس، بندرخمیر و جاسک همچنان ناسالم


رییس مرکز سنجش محیط زیست هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت هوای امروز شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر و جاسک پرداخت.

- وضعیت هوای"بندرعباس، بندرخمیر و جاسک" همچنان ناسالم ایسنا/هرمزگان رییس مرکز سنجش محیط زیست هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت هوای امروز شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر و جاسک پرداخت.

مریم سلیمی زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: وضعیت امروز هوای در شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر و جاسک برای گروه های حساس ناسالم است.

وی اظهار کرد: در شهرستان بندرعباس طبق آمار بدست آمده از ایستگاه پایش ذرات زغفرانیه این شهرستان از ساعت 7:30 الی 10 صبح امروز شاخص کیفی هوا 225 و اندازه ذرات برابر با 2.

5 PM بود.

سلیمی زاده با اشاره به اینکه این وضعیت به معنای خیلی ناسالم است، اضافه کرد: افرادمبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان باید از هر گونه فعالیت های طولانی مدت و سنگین خارج از منزل اجتناب کنند و افراد دیگر باید از فعالیت های طولانی و یا سنگین خارج از منزل اجتناب شود.

وی در خصوص وضعیت شهرستان بندرخمیر اظهار کرد: طبق آمار بدست آمده از ایستگاه پایش ذرات شاخص کیفی هوا 91 و ذرات برابر با 10 PM است که نشان دهنده وضعیت ناسالم است که افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت و سنگین خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هوای بندرعباس، بندرخمیر و جاسک همچنان ناسالم

وضعیت هوای بندرعباس، بندرخمیر و جاسک همچنان ناسالم