مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-12فرهنگي

ایستگاه پایانی مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» / نام 2 گیلانی در میان برگزیدگان


با معرفی نفرات برگزیدگان، نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» به ایستگاه پایانی رسید و نام دو گیلانی نیز در میان برگزیدگان به چشم می خورد.

- رشت- با معرفی نفرات برگزیدگان، نخستین مهرواره شعر آیینی اشک ماه به ایستگاه پایانی رسید و نام دو گیلانی نیز در میان برگزیدگان به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین مهرواره شعر آیینی اشک ماه با معرفی نفرات برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید.

نوریه گیتی بین و ایلیا صفدری ، به ترتیب عضو ارشد و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت عنوان برگزیده نخستین مهرواره شعر آیینی اشک ماه انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است 309 عضو انجمن های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ارسال 394 اثر در این رویداد ادبی شرکت کرده بودند.

محمد سعید میرزایی، محمدعلی مقیمی، سجاد رشیدی پور، لیلا کردبچه و حسین تولایی به عنوان هیئت انتخاب پایانی دو بخش ارشد و نوجوان این مهرواره بودند که با بررسی آثار، 39 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی کردند.

لازم به ذکر است این فراخوان به صورت غیر رقابتی برگزار شد که هیئت انتخاب بدون مقایسه آثار با یکدیگر و با در نظر گرفتن معیارهایی همانند رعایت اصول صحیح عناصر و ساختار شعر و نگاه تازه به واقعه ی عاشورا، پرهیز از شعارزدگی و همچنین کشف شاعرانه و سلامت زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایانی مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» / نام 2 گیلانی در میان برگزیدگان

ایستگاه پایانی مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» / نام 2 گیلانی در میان برگزیدگان