مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-12سياسي

تقویت اتحاد شیعه و سنی نیازمند تدوین برنامه های مشترک فرهنگی است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر ضرورت همبستگی و برادری بین اقوام و مذاهب، تقویت اتحاد بین شیعه و سنی را نیازمند تدوین برنامه های مشترک فرهنگی و تبلیغی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در سفر به شهرستان خلخال، با حضور در بخش هشجین، با امام جمعه و جمعی از مسئولین فرهنگی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

وی هدف از این دیدار را بررسی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این منطقه عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر توسعه کارهای فرهنگی در جامعه، جهاد اکبر محسوب می شود چرا که تربیت معنوی مردم را سبب شده و نسلی متعهد و فرهیخته در حیطه دین و معنویت به بار می آورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، رویکرد جدید این سازمان را استفاده از نیروی جوان و خلاق در بحث توسعه و ترویج آموزه های دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: نگاه تیم جدید سازمان تبلیغات اسلامی به برنامه های فرهنگی، منطبق با زیست بوم هر منطقه است که بر اساس نیاز هر منطقه برنامه های مناسبی تدوین و ارائه دهد.

وی بهره مندی از طراحی نوین و فعالیت خلاقانه را اولویت اصلی در کسب موفقیت در فعالیت های تبلیغی عنوان کرد و گفت: طراحی برنامه های فرهنگی در ذیل برنامه های مصوب از سوی مرکز، سبب احصاء و پایش نیازمندی ها و انطباق فعالیت ها با زیست بوم منطقه شده و در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اتحاد شیعه و سنی نیازمند تدوین برنامه های مشترک فرهنگی است

تقویت اتحاد شیعه و سنی نیازمند تدوین برنامه های مشترک فرهنگی است