مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-12حوادث

گشتی در حاشیه شهر خرم آباد/ محله ای که از آبادی فقط نامش را به ارث برده است


نامش «علی آباد» هست و تنها چیزی که از آبادی به ارث برده همین پسوند نامش است، اینجا در حاشیه شهر خرم آباد کسی از طرح «کلید به کلید» دولت خبری ندارد.

- خرم آباد- نامش علی آباد هست و تنها چیزی که از آبادی به ارث برده همین پسوند نامش است، اینجا در حاشیه شهر خرم آباد کسی از طرح کلید به کلید دولت خبری ندارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: کوچه های تودرتو و پیچ درپیچ، صحنه ها و منظره های خاکستری از پسربچه ای که خاک بازی می کند تا جوانی که کمی آن طرف تر با چهره ای تکیده سیگاری را پُک می زند؛ زنی که با چادر مشکی اش چهره دختربچه اش را می پوشاند تا در حین عبور از جلوی مرد معتاد چشم های معصومش درگیر زشتی ها نشود و مردی که فقر از کُت پوسیده اش می بارد… اینجا حاشیه های یک شهر است، متنی که بیش از هر حاشیه ای شهر را آزار می دهد.

محله ای که از آبادی فقط نامش را به ارث برده است کمی قدم می زنیم، در محله ای که از آبادی فقط نامش را به ارث برده است، چهره غریبه مان برای اهالی آشنای محل تازگی دارد، اینجا حاشیه شهر خرم آباد است، شهری که از شمال تا جنوبش حاشیه ها هر جا خودش را طوری معنا کرده است تا حاشیه نشینی برای این شهر نامأنوس نباشد.

حاشیه نشینی و بافت های فرسوده در لرستان معضلی است که به همراه خود آسیب های اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی را نیز خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتی در حاشیه شهر خرم آباد/ محله ای که از آبادی فقط نامش را به ارث برده است

گشتی در حاشیه شهر خرم آباد/ محله ای که از آبادی فقط نامش را به ارث برده است