مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-12اقتصادي

غله با گندم کاران تسویه حساب کرد/ گندم کاران دیگر گندم نمی فروشند


مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به خرید 355 هزار تن گندم در زنجان و تسویه حساب با گندم کاران گفت: به علت قیمت بالای گندم آزاد، - ستار رحمنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از تیرماه امسال آغاز شده و چند روز قبل به پایان رسید.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه قیمت تعیین شده برای خرید تضمینی گندم به طور میانگین هر کیلو  25 هزار ریال است، گفت: برای تعیین کیفیت گندم های عرضه شده توسط کشاورزان مؤلفه هایی مانند رطوبت، افت مفید و غیرمفید، سن زدگی و … در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه  پرداخت به روز مطالبات موجب شده است که انگیزه ای برای قاچاق گندم در استان وجود نداشته باشد، اضافه کرد: میزان خرید گندم در استان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

رحمنی با بیان اینکه امسال 355 هزار تن گندم در استان خریداری شد، افزود: 320 هزار تن از این گندم مربوط به خرید تضمینی و 35 هزار تن نیز توافقی بوده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم  غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه مطالبات گندم کاران 100 درصد پرداخت شده است، گفت: با این حساب در سال جاری غله با گندم کاران تسویه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غله با گندم کاران تسویه حساب کرد/ گندم کاران دیگر گندم نمی فروشند

غله با گندم کاران تسویه حساب کرد/ گندم کاران دیگر گندم نمی فروشند