مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-12پزشكي

نقش بیماری های غیرواگیر در میزان مرگ ومیر کرونا


رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: براساس تحقیقات انجام شده، 60 درصد مرگ و میرها در کووید- 19 یک عامل خطر بیماری‌های غیرواگیر دارند و 30 درصد مرگ‌ها در کووید- 19 بر اثر بیماری‌های غیرواگیر رخ می‌دهند و ما باید توجه ویژه‌ای به این بیماری‌ها داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست هیئت‌رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران که همزمان با افتتاح سالن مدافعان سلامت برگزار شد، دکتر محمدعلی صحراییان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم را یکی از ستون های پژوهشی دانشگاه دانست و گفت: بسیاری از امتیازهای دانشگاه از سوی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم کسب شده است.

وی گفت: حدود 100 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه داریم ولی داستان موفقیت برای همه آنها اتفاق نمی‌افتد.

در واقع رمز موفقیت این مرکز ناشی از نگاه چند رشته‌ای، رویکرد حل مسئله و پاسخ به نیازهای کشور، ایجاد مراکز فن‌آور و همکاری با صنعت و مراکز خیریه است.

در این جلسه، دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به راه‌اندازی سالن جدید دانشگاه با نام «مدافعان سلامت» گفت: یاد و خاطره همه‌ کسانی را که در نظام سلامت جان‌فشانی می‌کنند گرامی می‌داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بیماری های غیرواگیر در میزان مرگ ومیر کرونا

نقش بیماری های غیرواگیر در میزان مرگ ومیر کرونا