مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-12سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 21 مهر ایسنا


بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری/ دلایل عذرخواهی رهبر کره شمالی از مردمش / توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره بدهی انگلیس به ایران/ تشکیل نخستین دادگاه جرایم سیاسی با حضور هیات منصفه/ چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید چرا رهبر کره شمالی از مردم خود عذرخواهی کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحلیل یک کارشناس مسائل بین الملل از اهداف عذرخواهی رهبر کره شمالی از مردمش در صدر اخبار پرمخاطب بود.

سید جلال ساداتیان در این باره گفت: رهبر کره شمالی در این اظهارات اگرچه مردم کشور خود را خطاب قرار داده ولی به قول معروف به در گفته تا دیوار بشنود و خطاب او در این سخنرانی به چین به عنوان یک برادر بزرگتر بوده است که وقت آن رسیده که توجه بیشتری به کره شمالی داشته باشد.

بدهی انگلیس به ایران ربطی به پرونده زاغری ندارد/پرونده لوینسون در واشنگتن دنبال شود نه تهران دومین خبر پربازدید، توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه درباره بدهی انگلیس به ایران بود.

سعید خطیب زاده در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در این رابطه گفت: بدهی انگلیس به ایران یک بدهی قطعی است و به قول دوستان با توجه به تاخیر انگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 21 مهر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 21 مهر ایسنا