مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-12سياسي

پاسخ دبیر ستاد زیست فناوری به انتقادات حوزه امنیت غذایی


در وبینار زیست فناوری که امروز برگزار شد، برخی انتقادات در خصوص حمایت از محصولات بیوتکنولوژی و فرصت سوزی های انجام شده در حوزه امنیت غذایی ارائه شد که دبیر ستاد توسعه زیست فناوری تاکید کرد تمام بسته های تدوین شده در این حوزه با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

- در وبینار زیست فناوری که امروز برگزار شد، برخی انتقادات در خصوص حمایت از محصولات بیوتکنولوژی و فرصت سوزی های انجام شده در حوزه امنیت غذایی ارائه شد که دبیر ستاد توسعه زیست فناوری تاکید کرد تمام بسته های تدوین شده در این حوزه با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهزاد قره یاضی، رییس اتحادیه انجمن علوم کشاورزی در بخشی از وبینار زیست فناوری امروز ستاد توسعه زیست فناوری، انتقادهایی را در خصوص عدم حضور اتحادیه انجمن علوم کشاورزی و پژوهشگاه بیوتکنولوژی در بسته های امنیت غذایی ستاد توسعه زیست فناوری مطرح کرد.

همچنین دکتر نیر اعظم خوش خلق سیما، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: 50 درصد در حوزه زیست فناوری تولیدات داخل نقش دارند و 50 درصد واردات است؛ اما آیا ستاد توسعه زیست فناوری برنامه هایی برای بخش واردات و ورود تکنولوژی برای جلوگیری از ورود این محصولات دارد؟! وی با بیان اینکه باید از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در تولید محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دبیر ستاد زیست فناوری به انتقادات حوزه امنیت غذایی

پاسخ دبیر ستاد زیست فناوری به انتقادات حوزه امنیت غذایی