مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-12اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیّرساز گلستان


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 400 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیّرساز گلستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه گنبدکاووس اظهارکرد: برای تکمیل پروژه های آموزشی خیرساز در استان گلستان که سهم 30 یا 50 درصدی در نظر گرفته شده، ملبغ 400 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی افزود: با اختصاص این میزان اعتبار تمامی مدارس خیرساز بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی استان گلستان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رخشانی مهر بابیان اینکه گلستان پروژه های آموزشی نیمه تمام قابل توجهی دارد که باید با اختصاص بودجه مناسب از سوی دولت و همّت نیکوکاران ساماندهی و به سرانجام برسند، افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور در یک سال گذشته 23 مدرسه تخریبی براثر سیل اوائل سال 98 در این استان شمالی را در حال ساخت دارد.

رخشانی مهر اضافه کرد: تا الان 17 مدرسه ساخته شده در مناطق سیل زده گلستان تکمیل و یا در آستانه بهره برداری است و بقیه مدارس نیز تا دهه فجر امسال تحویل آموزش و پرورش این استان خواهد شد مضاف براینکه سازمان نوسازی مدارس کشور، هزینه تکمیل پروژه پژوهش سرای دانش آموزی شهر گنبدکاووس را که توسط یکی از نیکوکاران درحال ساخت است، پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیّرساز گلستان

اختصاص 400 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیّرساز گلستان