مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-12سياسي

برج طغرل خاموش می شود


نورپردازی برج طغرل در شهرری به مناسبت درگذشت چهار نفر از کارمندان وزارت میراث فرهنگی که یکی از آنها معاون سابق میراث فرهنگی استان تهران نیز بود، - به مدت 10 دقیقه خاموش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیمه های شب گذشته محسن شیخ الاسلامی معاون سابق میراث فرهنگی تهران که در دفتر ابنیه و محوطه های تاریخی فعالیت می کرد به همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل عبیدی کارشناس دفتر ابنیه و محوطه ها به همراه راننده برای بررسی عمارت گمرگ در چابهار در حال حرکت بودند که حوالی شهرستان نیکشهر به دلیل خواب آلودگی راننده خودروی آنها تصادف می کند و هر چهار نفر جان خود را از دست می دهند.

در پی این سانحه تأسف بار، اداره کل میراث فرهنگی استان تهران اعلام کرد با توجه به محدودیت های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در برگزاری مراسم یادبود، برای احترام به خدمات این افراد از دست رفته، نورپردازی برج طغرل امروز 21 مهرماه به مدت 10 دقیقه خاموش می شود.

همچنین سید هادی احمدی رویینی، مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی با تسلیت درگذشت چهار نفر از همکاران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حین مأموریت در استان سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ابوالفضل عبیدی، محسن شیخ اسلامی، محمدرضا سندگل و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج طغرل خاموش می شود

برج طغرل خاموش می شود