مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-12بين الملل

سفر هیأت صهیونیستی به منامه با چاشنی ایران ستیزی


وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی با تکیه بر سیاست دیرینه ایران ستیزی تل آویو از سفر قریب الوقوع خود در رأس یک هیأت اسراییلی به بحرین برای بررسی همکاری اقتصادی و احتمال همکاری نظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایوب قرا وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی و رییس مرکز صلح اقتصادی و عضو کنست از سفر قریب الوقوع خود به بحرین در رأس یک هیأت از بازرگانان اسراییلی خبر داد و گفت که این سفر به منظور بررسی و اطلاع از فرصت های سرمایه گذاری در بحرین به ویژه در بخش غذا، کشاورزی، پزشکی و همکاری در دانشگاه های بحرین صورت می گیرد.

وی که از مهمترین شخصیت های سیاسی حامی عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو است، در مصاحبه با روزنامه بحرینی الایام مدعی شد: صلح با کشورهای عربی ابعاد زیادی دارد که همکاری اقتصادی و تجاری، همکاری در بخش های فنی و سایبری از جمله آنهاست.

این همکاری نقطه عطفی برای مبارزه با تروریسمی است که هدایت آن را در منطقه، ایران برعهده دارد.

قرا در ادامه از مواضع سران فلسطین در مخالفت با عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو به شدت انتقاد و آنها را متهم کرد که به دنبال حل و فصل قضیه فلسطین نیستند زیرا می ترسند که پس از اعلام دولت - آنچنان که در غزه روی داد- این رهبران از قدرت کنار گذاشته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت صهیونیستی به منامه با چاشنی ایران ستیزی

سفر هیأت صهیونیستی به منامه با چاشنی ایران ستیزی