مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-12اقتصادي

جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده کشور در آق قلا برگزار شد


جشن پایان بازسازی مناطق سیل زده کشور در گلستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعدازظهر دوشنبه جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده کشور به صورت متمرکز در روستای سن سبیلی آق قلا برگزار شد.

در این مراسم 66 هزار و 719 واحد مسکونی احداثی و 90 هزار 464 واحد تعمیری بازسازی شده از سیل سال گذشته توسط رییس جمهور افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در این آیین با یادآوری اینکه بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده در استان گلستان خردادماه امسال به پایان رسید، گفت: حدود 22 هزار واحد مسکونی در سیل پارسال در استان خسارت دید که هفت هزار و 707 واحد احداثی و بیشتر از 14 هزار واحد تعمیراتی بود.

سیدمحمد حسینی گفت: 815 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در استان هزینه شده که 22 هزار خانوار از آن برخوردار می شوند.

وی همچنین با اشاره به خسارت سیل سال گذشته به تأسیسات روبنایی روستاها و شهرها افزود: امروز به صورت متمرکز 509 پروژه در قالب بازسازی تأسیسات روبنایی در 240 روستای استان و با اعتبار 50 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که 258 هزار نفر جمعیت از خدمات آن بهره مند شدند.

به گفته حسینی برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده کشور چهار هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات و هزار و 708 میلیاردتومان کمک بلاعوض پرداخت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده کشور در آق قلا برگزار شد

جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده کشور در آق قلا برگزار شد