مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-12اقتصادي

افزایش 6 درصدی اشتغال نیروهای غیربومی در کاشان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: اشتغال نیروهای غیربومی در کاشان نسبت به سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسعود خاندایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاشان یک شهرستان صنعتی و دارای واحدهای زیاد صنعتی و تولیدی است، اظهار داشت: این موضوع سبب شده است که نیروهای کار غیربومی در کاشان از شهرهای دیگر حضوری پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال نیروهای غیربومی در کاشان نسبت به سال قبل حدود 6 درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: البته تا یکی دو سال پیش بیشترین افراد غیربومی در منطقه کاشان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم بوده اند اما امسال شاهد رشد نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی هم از دیگر شهرها در کاشان هستیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه کاشان یک شهر صنعتی مهم در استان اصفهان و حتی کشور است، خاطرنشان کرد: منطقه کاشان قطب اول تولید فرش ماشینی در ایران و در دنیا در مقام دوم قرار دارد و بر این اساس زمینه اشتغال فراوانی را برای متقاضیان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع نشان از پتانسیل بالای کاشان در صنعت و اشتغال زایی در استان اصفهان و سطح کشور است، بیان داشت: دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان کاشان موظفند اقدامات لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی اشتغال نیروهای غیربومی در کاشان

افزایش 6 درصدی اشتغال نیروهای غیربومی در کاشان