مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-12سياسي

ساخت سد ازارود در تنکابن الزامی است


فرماندار ویژه تنکابن ساخت سد ازارود را با توجه به تغذیه 200 روستای تنکابن از چشمه و چاه ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسینی جو عصر دوشنبه در ششمین نشست شورای اداری شهرستان ضمن قدردانی از زحمات هیئت های عزاداری به دلیل رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان با اشاره به تحریم های ظالمانه حاکم بر کشور گفت: با وجود آنکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار داشته اما برخی مدیران هنوز درگیر بروکراسی اداری جهت انجام امور هستند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران افزود؛ در شرایطی حال عمومی جامعه به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی خوب نیست، وظیفه ی مدیران در نحوه پاسخگویی و کارگشایی مردم به مراتب سنگین تر است.

فرماندار ویژه تنکابن در ادامه ی سخنان خویش درباره پروژه های عمرانی در دست انجام این شهرستان بیان داشت: پروژه مهم جمع آوری ابهای سطحی خشکدا ران نشتارود با ردیف اعتباری ملی در دست ساخت بوده اما به دلیل مشکل دیرینه آبگرفتگی این منطقه، تزریق اعتبار و تسریع در تکمیل آن از ضروریات این شهرستان محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه پروژه رینگ شهری نشتارود هم از جمله پروژه های مهم این شهرستان است، تصریح کرد؛ ساخت سد ازارود با توجه به تغذیه 200 روستای تنکابن از چشمه و چاه جهت تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سد ازارود در تنکابن الزامی است

ساخت سد ازارود در تنکابن الزامی است