مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-12پزشكي

استفاده از فناوری پوشیدنی برای جلوگیری از سنگ کلیه


سنگ کلیه یک مشکل پزشکی دردناک است که درمان آن نیز هزینه بر است و افرادی که یک بار این بیماری را تجربه کرده اند احتمال دارد بار دیگر نیز سنگ کلیه به سراغ شان بیاید.

- سنگ کلیه یک مشکل پزشکی دردناک است که درمان آن نیز هزینه بر است و افرادی که یک بار این بیماری را تجربه کرده اند احتمال دارد بار دیگر نیز سنگ کلیه به سراغ شان بیاید.

در صورتی که بیماران مقدار آبی که در طول روز می نوشند را افزایش دهند و تعداد مرتبه های بیشتری دفع ادرار داشته باشند، اغلب می توان از عود این بیماری جلوگیری کرد.

اگرچه این کار آسان به نظر می رسد، اما تنها کمتر از 50 درصد از افرادی که از سنگ کلیه رنج می برند قادر به نوشیدن مقدار توصیه شده مایعات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبسایت دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، گروهی از محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا فقط برای پرداختن و بررسی این مشکل کمک هزینه ای به مبلغ 2.

97 میلیون دلار برای مدت پنج سال از موسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی و کلیوی دریافت کردند.

دیوید کانروی (David Conroy) استاد حرکت شناسی و رشد انسانی و مطالعات خانوادگی، نکول استریپر (Necole Streeper) ، استادیار جراحی کالج پزشکی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و همکاران آنها در حال توسعه فناوری sipIT هستند که sipIT یک برنامه مبتنی بر فناوری برای تشویق بیماران به مصرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری پوشیدنی برای جلوگیری از سنگ کلیه

استفاده از فناوری پوشیدنی برای جلوگیری از سنگ کلیه