مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-12اقتصادي

اجازه تغییر کاربری به سرمایه گذاران ایران پوپلین نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، برنامه پایش با موضوع پیگیری مشکلات کارخانه نساجی پوشش با حضور ابراهیم افشاری، مدیر خبرگزاری فارس گیلان به منظور بررسی چالش های پیش روی این کارخانه جهت احیای واحدهای نیمه تعطیل این کارخانه به منظور رشد صنعت گیلان روی آنتن رفت.

  نزول تولید ابریشم در گیلان ابراهیم افشاری در این برنامه با بیان اینکه استان گیلان در دهه 40 و 50 قطب تولید صنعت نساجی بود، اظهار کرد: گیلان در این دو دهه در صادرات نساجی حرف اول را در منطقه می زد و با توجه به شرایط اقلیمی گیلان که بسیار مناسب در حوزه نساجی بود، استان قطب تولید پیله در کشور بود و 50 در صد تولید پیله ابریشم در گیلان اتفاق می افتد.

وی با بیان گیلان تا سال 79 در گیلان پنج هزار و 500 تن در سال تولید پیله تر ابریشم داشتیم، خاطرنشان کرد: این امر با توجه به اتفاقاتی که رخ داد به میزان 850 تن در سال کاهش پیدا کرد و نیز تولید نخ ابریشم از 850 تن به 136 تن رسید.

مدیر خبرگزاری فارس گیلان با بیان اینکه توتستان های 20 هزار هکتاری گیلان به 14 هزار هکتار رسید، افزود: متأسفانه عوامل زیادی دست به دست داد تا چنین بلایی بر سر صنعت گیلان بیاید.

  سوءمدیریت و شیوه واگذاری عامل تعطیلی اغلب کارخانه های گیلان افشاری وجه مشترک تعطیلی کارخانجات گیلان را نوع واگذاری، مدیریت و نوسازی دانست و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تغییر کاربری به سرمایه گذاران ایران پوپلین نمی دهیم

اجازه تغییر کاربری به سرمایه گذاران ایران پوپلین نمی دهیم