هر آنچه که باید درباره نرم افزار CRM بدانیمنرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، به کسبوکارها کمک خواهد کرد تا تعاملات خود با مشتریان را در سه بخش اصلی CRM یعنی بازاریابی، فروش و خدمات، ثبت و پیگیری نمایند. در نرم افزار CRM میتوان تعاملات بین کسب و کارها، مشتریان بالقوه و مشتریان موجود را ثبت نمود. نرم افزار CRM چیست؟ نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار مهم، امکان عملیاتیسازی استراتژیهای تدوین شده و فرآیندهای ترسیم شده را فراهم ساخته و نقش مؤثری در تحقق اهداف رقابتی سازمانها ایفا مینماید. نرم افزار CRM تمام دادههای مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث میشود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. نرم افزار سی آر ام همچنین امکاناتی را برای پیگیری هرگونه تعامل با مخاطب، از جمله تماس تلفنی، پیامک، فکس، شبکههای اجتماعی، پورتالها، اپلیکیشن موبایل، ایمیل یا جلسات حضوری ارائه میدهد. مزایای CRM پذیرش استراتژیهای CRM به همراه پیادهسازی ابزاری آن، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت: سازماندهی و مدیریت مؤثر اشخاص و حسابهای کاربری ایجاد دید 360 درجه از تعاملات مشتری در تمام دپارتمانها و بخشهای سازمان، افزایش تعاملات و رضایت مشتری، بهبود تجربه مشتری (CX) و ایجاد زیرساختی برای مدیریت آن بهبود روابط و تجربه مشتری با دسترسی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |