مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-12سياسي

هدف اصلی دشمنان نفوذ و ایجاد تفرقه است


جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب لحظه ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درنگ نمی کنند، گفت: هم اکنون هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه و نفوذ در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه بناب و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه هدف دشمنان از صدر اسلام تا به امروز مقابله با اسلام است افزود: دشمن برای مقابله با این نظام مردمی ترفندهای مختلفی را به کار گرفته است.

وی سپس به اختلاف و جنگ اخیر میان ارمنستان و آذربایجان اشاره کرد و گفت: این هم فتنه جدید آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: سیاست ایران در این خصوص محکوم کردن اشغالگری است و هدف جمهوری اسلامی حل مسالمت آمیز این درگیری در منطقه است و جمهوری اسلامی از هیچیک از طرف های درگیر حمایت نمی کند.

سردار عباسقلی زاده یادآور شد: باید توجه داشت دین اسلام بزرگ ترین ضربه ای که از صدر اسلام تاکنون دیده است زمانی بوده که مردم از ولی فقیه خود پیروی نکردند.

وی با تأکید بر خدمت رسانی به مردم و اهمیت آن راه مقابله با دشمنان را فقط خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: عدم اطاعت از رهبری تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی دشمنان نفوذ و ایجاد تفرقه است

هدف اصلی دشمنان نفوذ و ایجاد تفرقه است