مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-12ورزشي

رای دهی الکترونیکی موضوع جلسه مشترک آسیا و فدراسیون جهانی


اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا، در نشستی آنلاین با اعضای فدراسیون جهانی در خصوص به کارگیری سیستم رای دهی الکترونیکی گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا، امروز (دوشنبه) در نشست آنلاین خود با اعضای فدراسیون جهانی در خصوص به کارگیری سیستم رای دهی الکترونیکی در مجامع و جلسات خود، به خصوص مجمع انتخاباتی پیش رو و کنگره جهانی گفت وگو کردند.

  این جلسه با حضور اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا شامل روسای مناطق مختلف (دکتر محمدرضا داورزنی رییس منطقه مرکزی، شانریت وانگپراسرت رییس منطقه جنوب شرقی، کای یی رییس شرق آسیا، ابراهیم ملک محمد رییس منطقه غرب و کرگ کراچر رییس منظقه اقیانوسیه) و ریتا سوبوو و عیسی حمزه دو معاون اجرایی آسیا برگزار شد.

  آری گراسا رییس فدراسیون جهانی به همراه فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال نیز در این جلسه حضور داشتند.

پیتر فولر مدیرعامل شرکت لومی هم از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بود که توضیحاتی درباره سیستم اجرایی رای گیری الکترونیکی ارائه کرد.

  مدیرعامل کمپانی لومی مثال هایی را از همکاری موفقیت آمیز خود با کمیته بین المللی المپیک ارائه داد و در تشریح فعالیت های 30 ساله این شرکت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دهی الکترونیکی موضوع جلسه مشترک آسیا و فدراسیون جهانی

رای دهی الکترونیکی موضوع جلسه مشترک آسیا و فدراسیون جهانی