مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 15:002020-10-12سياسي

رفع کمبود فضاهای آموزشی استان براساس تعیین نیازمندی ها و اولویت ها


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شهر بیرجند برنامه ای تدوین شد که کدام مناطق حداقل های فضای آموزشی را دارند، نیازمندی های شمال شهر بیرجند در سال قبل مشخص شد و امروز در بازدیدها تغییرات انجام شده نمود پیدا کرده و کمبودهای فضاهای .

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شهر بیرجند برنامه ای تدوین شد که کدام مناطق حداقل های فضای آموزشی را دارند، نیازمندی های شمال شهر بیرجند در سال قبل مشخص شد و امروز در بازدیدها تغییرات انجام شده نمود پیدا کرده و کمبودهای فضاهای آموزشی این منطقه در حال رفع شدن است.

سید کمال الدین میرجعفریان، امروز دوشنبه 21 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با منابع دولتی صرف، نمی توان آینده روشنی در راستای ارتقای فضاهای آموزشی ترسیم کرد؛ مگر اینکه از ظرفیت های مردمی و خیرین بیشترین بهره را ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 100 کلاس درس در شهرستان بیرجند در دست ساخت است که 70 درصد آنها آماده شده و تا سال آینده همه کلاس ها به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: احداث این کلاس ها در قالب طرح جامع تامین فضاهای آموزشی حاصل شد تا انجام اقدامات در این حوزه براساس نیازمندی های مشخص شده در سند بالادست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبود فضاهای آموزشی استان براساس تعیین نیازمندی ها و اولویت ها

رفع کمبود فضاهای آموزشی استان براساس تعیین نیازمندی ها و اولویت ها