مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-12سياسي

برگزاری دادگاه جرائم سیاسی به مصلحت جامعه اسلامی است


قاسم شعبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری دادگاه جرایم سیاسی که برای اولین بار برگزار شد، بیان کرد: اساساً مبارزه با مخالفت های سیاسی و امنیتی و موارد این چنینی توسط هر نظام و حاکمیت امر دوگانه و تیغ دو لبه است که اگر .

- عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه برگزاری دادگاه جرائم سیاسی به مصلحت جامعه اسلامی است، گفت: با اینگونه اتفاقات مردم می توانند نوع برخورد ها را به درستی تحلیل کند و بسیاری از مشکلات فکری و ایرادات در افکار عمومی پاک می شود.

قاسم شعبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری دادگاه جرایم سیاسی که برای اولین بار برگزار شد، بیان کرد: اساساً مبارزه با مخالفت های سیاسی و امنیتی و موارد این چنینی توسط هر نظام و حاکمیت امر دوگانه و تیغ دو لبه است که اگر به درستی مبارزه شود آثار مبارکی خواهد داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه برخورد با جرایم سیاسی طی سال های گذشته ضروری بود، اما با تأخیر آغاز شده است، گفت: البته اگر ادامه پیدا کند اقدامی ارزنده و شایسته خواهد بود.

ضرورت دارد نوع رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با جرایم سیاسی با نگاه خوش بینانه و مشوقانه بیشتری باشد چرا که مجرم سیاسی با مجرم اقتصادی، امنیتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه جرائم سیاسی به مصلحت جامعه اسلامی است

برگزاری دادگاه جرائم سیاسی به مصلحت جامعه اسلامی است