مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-12حوادث

کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته


جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سردار ابراهیم قربان زاده عصر امروز در مراسم تکریم و تودیع فرمانده جدید انتظامی این شهرستان که در سالن مهر خاتم الانبیاء برگزار شد، اظهار کرد: همه آسیب های اجتماعی نشأت گرفته از مواد مخدر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه این استان در همسایگی بزرگ ترین تولیدکننده مواد مخدر قرار دارد، ادامه داد: از هفته ناجا در سال 98 تاکنون، بیش از 34 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به استقرار نیروها در پاسگاه ها، افزود: امروز شاهد حتی یک مورد ورود به مرزهای غیرمجاز نیستیم و اندک مواد مخدری که کشفیات را شامل می شود،  5 درصد  است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: روزانه بیش از  یک هزار خودرو از مرزهای این استان تردد می شود که قطعا با ابتدایی ترین وسایل کشف و ضبط آنها بسیار سخت است، اما اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته که در راستای پاکسازی معابر شهری انجام شده است.

قربان زاده به هفته ناجا که از 27 مهر ماه آغاز می شود، اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته ناجا در سال جاری تحت تاثیر شیوع کرونا با شعار همه باهم برای امنیت و سلامت با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته

کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته