مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 17:352020-10-12اقتصادي

راه اندازی 9 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه لرستان


در راستای کمک به درآمدزایی موقوفات و بقاع متبرکه و کمک به تولید، نیروگاه خورشیدی در این بقاع متبرکه و موقوفات استان احداث شده است.

- ایسنا/لرستان معاون اوقاف لرستان گفت: در راستای کمک به درآمدزایی موقوفات و بقاع متبرکه و کمک به تولید، نیروگاه خورشیدی در این بقاع متبرکه و موقوفات استان احداث شده است.

مسلم رضایی پور اظهار کرد: به منظور بهره وری از موقوفات و فضای بقاع متبرکه، طرح راه اندازی نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه و موقوفات استان لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی 9 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه لرستان و این که 135 کیلووات برق توسط این نیروگاه ها تولید می شود، افزود: تعداد هفت نیروگاه خورشیدی تاکنون به بهره برداری رسیده که از این تعداد نیروگاه، دو مورد نیروگاه پنج کیلوواتی در شهرستان کوهدشت، دو نیروگاه پنج کیلوواتی در شهرستان دلفان، دو مورد نیروگاه پنج کیلوواتی در شهرستان بروجرد و یک نیروگاه پنج کیلوواتی در شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسیده است.

رضایی پور با بیان این که ساخت دو نیروگاه در استان لرستان در دست اقدام است، ادامه داد: علاوه بر نیروگاه پنج کیلوواتی، نیروگاه 100 کیلوواتی موقوفه مدنی امامزاده قاسم شهرستان ازنا هم با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل شدن است که طی هفته وقف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 9 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه لرستان

راه اندازی 9 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه لرستان