مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-12بين الملل

سفر هیأت صهیونیستی به منامه با چاشنی ایران ستیزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایوب قرا وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی و رییس مرکز صلح اقتصادی و عضو کنست از سفر قریب الوقوع خود به بحرین در رأس یک هیأت از بازرگانان اسراییلی خبر داد و گفت که این سفر به منظور بررسی و اطلاع از فرصت های سرمایه .

- وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی با تکیه بر سیاست دیرینه ایران ستیزی تل آویو از سفر قریب الوقوع خود در رأس یک هیأت اسراییلی به بحرین برای بررسی همکاری اقتصادی و احتمال همکاری نظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایوب قرا وزیر سابق ارتباطات رژیم صهیونیستی و رییس مرکز صلح اقتصادی و عضو کنست از سفر قریب الوقوع خود به بحرین در رأس یک هیأت از بازرگانان اسراییلی خبر داد و گفت که این سفر به منظور بررسی و اطلاع از فرصت های سرمایه گذاری در بحرین به ویژه در بخش غذا، کشاورزی، پزشکی و همکاری در دانشگاه های بحرین صورت می گیرد.

وی که از مهمترین شخصیت های سیاسی حامی عادی سازی روابط کشور های عربی با تل آویو است، در مصاحبه با روزنامه بحرینی الایام مدعی شد: صلح با کشور های عربی ابعاد زیادی دارد که همکاری اقتصادی و تجاری، همکاری در بخش های فنی و سایبری از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت صهیونیستی به منامه با چاشنی ایران ستیزی

سفر هیأت صهیونیستی به منامه با چاشنی ایران ستیزی