مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 20:502020-10-12سياسي

نظر یک جامعه شناس درباره برخورد با همایون شجریان


کاملا طبیعی بود که حتی در دوران کرونایی هم همین که خبر درگذشت محمدرضا شجریان اعلام شود، جمعیت زیادی مقابل بیمارستان محل درمان او جمع شوند؛ جمعیتی که با وجود بیماری طولانی مدت این چهره هنری، - سخنان همایون شجریان در اولین ساعات درگذشت پدرش مقابل بیمارستان جم کاملا طبیعی بود که حتی در دوران کرونایی هم همین که خبر درگذشت محمدرضا شجریان اعلام شود، جمعیت زیادی مقابل بیمارستان محل درمان او جمع شوند؛ جمعیتی که با وجود بیماری طولانی مدت این چهره هنری، از درگذشت هنرمند محبوب شان شوکه و غم زده بودند.

حالا همین جمعیت، فرزند اسطوره خود را تنها نقطه ای می دانستند که دانسته و ندانسته، حجمی از پرسش ها و مطالبات را از طریق او پیگیری کنند.

پس از آنکه همایون اعلام کرد پدرش در مشهد به خاک سپرده می شود، جمعی از حاضران طوری واکنش نشان دادند که واکنش بخشی از جامعه را برانگیختند.

در این میان کسانی معتقد بودند این اندازه حس مالکیت نسبت به شخصیتهای ملی، منطقی نیست و در مقابل، کسانی دیگر، این نوع پرسش گری را ناشی از نوعی بی اعتمادی می دانستند.

انان بر این باور بودند که افرادی در جمعیت حاضر احساس می کردند بخشی از واقعیت از آنان پنهان شده و می خواستند با پرسشگری از همایون شجریان، از آن رازهای پنهان باخبر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر یک جامعه شناس درباره برخورد با همایون شجریان

نظر یک جامعه شناس درباره برخورد با همایون شجریان