مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 21:202020-10-12فرهنگي

گفت وگو با پوراندخت مهیمن؛ از «آینه» تا «وضعیت سفید»


پوراندخت مهیمن که این روزها سریال «وضعیت سفید» با بازی وی از شبکه آی فیلم در حال پخش است، می گوید که «یک سال و نیم است که درگیر بازی در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان هستم.

- پوراندخت مهیمن که این روزها سریال وضعیت سفید با بازی وی از شبکه آی فیلم در حال پخش است، می گوید که یک سال و نیم است که درگیر بازی در سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان هستم.

این سریال قرار است از 15 آبان از شبکه دو پخش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مخاطبان تلویزیون نزدیک به چهار دهه است که شاهد نقش آفرینی پوراندخت مهیمن در سریال ها و تله فیلم های متعدد هستند.

این بازیگر قدیمی با نقش آفرینی در سریال آینه به کارگردانی غلامحسین لطفی پا به عرصه بازیگری در تلویزیون گذاشت و در ادامه در مجموعه هایی همچون باغ گیلاس ، آخرین ستاره شب ، فروشگاه ، سر نخ ، تولدی دیگر ، پس از باران ، نرگس ، ماه و پلنگ و برادر به ایفای نقش پرداخت.

سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله ایفاگر نقش افتخار عروس بزرگ خانواده است؛ عروسی که نه تنها با مادر شوهرش مهربان است که حتی به نوعی جای خالی دختران همیشه درگیرش را هم برای او پر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با پوراندخت مهیمن؛ از «آینه» تا «وضعیت سفید»

گفت وگو با پوراندخت مهیمن؛ از «آینه» تا «وضعیت سفید»