مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 00:402020-10-12سياسي

اولین متهم دادگاه جرم سیاسی چه کسی بود؟


دوشنبه نخستین دادگاه جرم سیاسی برگزار شد و متهم که علیرضا زاکانی یک سیاستمدار اصولگراست از اتهام وارده تبرئه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: چنانکه اخبار منتشر شده از دادگاه رسیدگی به این ماجرا نشان می دهند اما هیات منصفه این دادگاه، علیرضا زاکانی را در طرح این موضوعات بی گناه دانسته و او را از اتهام وارده تبرئه کرده اند.

البته باوجود اینکه قرار بود دادگاه های جرایم سیاسی به شکلی علنی برگزار شوند، اما چنانکه به نظر می رسد، حداقل رسانه ها برای حضور در این دادگاه دعوت نشده اند.

تمام آنچه از این دادگاه منتشر شده، خبری است که سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی روز گذشته و البته یک روز پس از برگزاری دادگاه گفته است.

خبر منتشر شده در خبرگزاری ها هم همان است که مرکز رسانه قوه قضاییه در اختیار رسانه ها قرار داده و در واقع همان صحبت های آقای سخنگوست که از برگزاری اولین جلسه دادگاه جرایم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات قضایی به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی خبر داده است.

مومنی راد همچنین گفته که این دادگاه صبح روز یکشنبه 20 مهرماه سال 1399 در سالن ولایت دادگستری استان تهران برای علیرضا زاکانی به عنوان متهم جرم سیاسی برگزار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین متهم دادگاه جرم سیاسی چه کسی بود؟

اولین متهم دادگاه جرم سیاسی چه کسی بود؟