مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-13سياسي

چرا عده ای از مردم از ماسک استفاده نمی کنند؟


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولیت های اجتماعی دولت را تامین ماسک برای مردم به خصوص نیازمندان دانست و گفت: اگر وضعیت فعلی ادامه پیدا کند مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا افزایش پیدا خواهد کرد که جلوگیری از آن مستلزم افزایش .

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولیت های اجتماعی دولت را تامین ماسک برای مردم به خصوص نیازمندان دانست و گفت: اگر وضعیت فعلی ادامه پیدا کند مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا افزایش پیدا خواهد کرد که جلوگیری از آن مستلزم افزایش آگاهی در بین مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک است.

  سید مرتضی خاتمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باید درباره علت ماسک نزدن بخشی از جامعه آسیب شناسی شود تا بتوان راهکارهای متناسب برای آنها تمهید کرد.

بخشی از جامعه به دلیل ناآگاهی نسبت به مخاطرات ابتلا به کرونا از ماسک استفاده نمی کنند، عده ای دیگر با این تصور که دارای بدن قوی هستند و یا این که پیش از این مبتلا شده و دیگر کرونا نمی گیرند، از ماسک استفاده نمی کنند.

برخی هم تا وقتی یکی از اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلا نشود، نمی توانند درک درستی نسبت به آن داشته باشد، اینها همه ناشی از ناآگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عده ای از مردم از ماسک استفاده نمی کنند؟

چرا عده ای از مردم از ماسک استفاده نمی کنند؟