مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-13بين الملل

وقوع جنگ بزرگ در هلمند همزمان با آغاز خروج نیروهای آمریکایی از بگرام


همزمان با آغاز خروج آمریکایی ها از بزرگترین پایگاه شان در افغانستان استان«هلمند» شاهد وقوع جنگ سختی میان نیروهای دولتی با حمایت نیروهای آمریکایی با طالبان شده است.

- همزمان با آغاز خروج آمریکایی ها از بزرگترین پایگاه شان در افغانستان استان هلمند شاهد وقوع جنگ سختی میان نیروهای دولتی با حمایت نیروهای آمریکایی با طالبان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، همزمان با آغاز خروج نیروهای آمریکایی از بزرگترین پایگاه خود در شمال کابل پایتخت افغاستان و آغاز تخلیه این پایگاه جنگ سخت و شدیدی میان نیروهای دولتی افغانستان با حمایت جنگنده های ارتش آمریکا با گروه طالبان در ولایت هلمند به وقوع پیوست.

یکی از مسئولان افغانستانی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی انهدام و تخریب ساختمان های موجود در پایگاه هوایی بگرام و انتقال تجهیزات به پاکستان را آغاز کردند.

عملیات تخریب و انتقال تجهیزات نظامی به پاکستان به شدت مورد انتقاد دولت افغانستان قرار گرفته است زیرا از ارتش آمریکا درخواست کرده بود که این تجهیزات نظامی به طرف افغانستانی تحویل داده شود.

این پایگاه بزرگترین بازداشتگاه و فرودگاه را در خود جای داده است و نیروهای آمریکایی همه عملیات هوایی خود را از آن انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع جنگ بزرگ در هلمند همزمان با آغاز خروج نیروهای آمریکایی از بگرام

وقوع جنگ بزرگ در هلمند همزمان با آغاز خروج نیروهای آمریکایی از بگرام