مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-13اقتصادي

ضرر سهامداران در بورس قابل جبران است؟


بازار سهام زیان خود را تا پایان سال جبران خواهد کرد، به همین دلیل بهتر است سهامدارانی که همچنان در بازار حضور دارند صبوری کنند و تصمیم به رفتارهای نگیرند.

- ، عرفان هودی افزود: بازار سهام از شرایطی که همه مردم از آن انتظار داشتند تا به صورت روزانه پنج درصد سود را کسب کنند صد در صد فاصله گرفته است و برای مدتی شرایطی را که تا دو ماه گذشته در بازار داشتیم را شاهد نخواهیم بود.

وی ادامه داد: بازار بورس تغییر روند داده است و از فاز صعودی مطلق خارج و در حال انجام معاملات به صورت خنثی است، حتی گاهی بازار هشدار روند نزولی را می دهد.

هودی با بیان اینکه سهامداران در وضعیت فعلی باید هوشمند عمل کنند و آنها هم مانند تغییر روند بازار، اقدام به تغییر استراتژی های خود برای سرمایه گذاری در بورس کنند، افزود: استراتژی که فعالان بازار در بازارهای صعودی در پیش می گیرند بلند مدت نیست و در روزهای مثبت بازار شاهد بودیم که برخی از فعالان بازار به دنبال استراتژی نوسان گیری هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالان بازار استراتژی نوسان گیری را باید در وضعیتی که بازار در حالت خنثی قرار دارد به کار بگیرند، گفت: سهامداران نباید در وضعیتی که بازار بر مدار صعودی قرار دارد از چنین استراتژی استفاده کنند، در حالی که برخی از سهامداران استراتژی اشتباهی را دنبال کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر سهامداران در بورس قابل جبران است؟

ضرر سهامداران در بورس قابل جبران است؟