مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-13ورزشي

طلسم تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی شکست/ استارت ملی پوشان از روز جمعه


با قطعیت برگزاری رقابتهای جهانی کشتی 2020 صربستان، متولیان کشتی کشورمان از آغاز اردوی آزاد و فرنگی کاران از روز 25 مهرماه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

بر این اساس متولیان فدراسیون کشتی نیز به سرعت وارد عمل شدند و چند ساعت بعد از اعلام نظر اتحادیه جهانی کشتی، یعنی صبح امروز (سه شنبه)، جلسه فوق العاده کادرهای فنی تیم های ملی با رییس فدراسیون کشتی برگزار شد.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص نتایج این نشست مهم مبنی بر حضور تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های جهانی گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده با حضور علیرضا دبیر رییس و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برگزار شد.

در این جلسه در مورد برنامه ریزی های لازم تا مسابقات جهانی بحث و تبادل نظر و تصمیمات زیر اتخاذ شد: - پس از پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر، برنامه ریزی در مورد برگزاری دور برگشت رقابت ها به بعد از مسابقات جهانی صربستان موکول شد.

- حداکثر 30 کشتی گیر از تیم ملی آزاد و 30 کشتی گیر از تیم ملی کشتی فرنگی به همراه کادر فنی مربوطه از روز پنجشنبه 24 مهرماه برای انجام تست های پیش از اعلام قطعی اسامی و اعزام نفرات خواهد بود و نفرات ملی پوش در نهایت با نظر کادر فنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی شکست/ استارت ملی پوشان از روز جمعه

طلسم تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی شکست/ استارت ملی پوشان از روز جمعه