مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-13سياسي

برگزاری نخستین سالگرد علامه سید جعفر مرتضی عاملی (ره) در فضای مجازی


مسؤول موسسه سیره پژوهی و اندیشه های اسلامی گفت: نخستین سالگرد علامه سیدجعفر مرتضی عاملی با حضور سخنوران عرب زبان و فارسی زبان از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید محمد مرتضی عاملی در نشست خبری که در آستانه سالگرد ارتحال علامه مرتضی عاملی برگزار شد اظهار کرد: نخستین سالگرد علامه سید جعفر مرتضی عاملی (ره) از طریق فضای مجازی در 27 ماه صفر شب رحلت نبی مکرم اسلام، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه سالگرد علامه سید جعفر مرتضی عاملی(ره) با حضور سخنرانان فارسی زبان و عرب زبان برگزار می شود، تصریح کرد: عباس خامه یار مستشار ایران در تاسیس کرده بود، به خاک سپرده شود.

  علامه مرتضی عاملی (ره) یک سیره پژوه بود حجت الاسلام مرتضی عاملی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به شخصیت علمی این علامه ادامه داد: ایشان به عنوان یک مورخ معروف است در حالی که علامه مرتضی عاملی (ره)گزاره های تاریخی را بررسی و مطالعه کرده وتاریخ را به صورت صحیح بازنویسی و در اختیار جامعه قرار داده است.

وی با اشاره به دیگر مطالعات این عالم ربانی بیان کرد: علامه سید جعفرمرتضی عاملی(ره) در طب، اخلاق و در تفسیر قرآن نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده که ناشناخته باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین سالگرد علامه سید جعفر مرتضی عاملی (ره) در فضای مجازی

برگزاری نخستین سالگرد علامه سید جعفر مرتضی عاملی (ره) در فضای مجازی